Dane prezentowane na tej stronie mają charakter ogólny. Wybierz rekrutację, aby zobaczyć informacje z nią związane.

wybierz rekrutację

KANDYDACI MATURZYŚCI 2021 – JAK WPROWADZIĆ DANE?
|

Krok 1. W zakładce „Formularze osobowe” znajduje się pole „Wykształcenie”, w którym Kandydat uzupełnia: „Rodzaj ukończonej szkoły”, „Nazwę ukończonej szkoły”, „Miejscowość ukończonej szkoły”. W wierszu „Dokumenty” Kandydat klika w niebieski przycisk „Zapisz i dodaj dokument”

Krok 2. W systemie pojawi się strona dodawania dokumentu, na której Kandydat uzupełnia: „Rodzaj dokumentu”: Nowa matura/z aneksem (punkty), „Rok uzyskania dokumentu”: 2021, „Kraj wydania dokumentu”. a następnie klika w niebieski przycisk „Zapisz i wróć” lub „Zapisz”.

Krok 3. Pojawi się niebieski przycisk „Zapisz i edytuj wyniki egzaminów”. Kandydat maturzysta zaznacza zdawane przedmioty na maturze i ich poziom w kolumnie „Czy zdawany”, kolumna „Znam wynik” pozostaje pusta. Każdą edycję kończymy używając funkcji „Zapisz” lub „Zapisz i wróć”.

Krok 4. Po otrzymaniu świadectwa dojrzałości Kandydat uzupełnia kolumnę „Znam wynik” oraz „Wartość”. Edycję kończymy używając funkcji „Zapisz” lub „Zapisz i wróć”.

Krok 5. W sekcji „Nowa matura/z aneksem (punkty)” Kandydat uzupełnia: „Data wydania”, „Rodzaj instytucji wystawiającej”, „Nazwa instytucji wystawiającej”, „Miejsce wydania”. Edycję kończymy używając funkcji „Zapisz” lub „Zapisz i wróć”.

UWAGA: W polu „Rodzaj dokumentu” Kandydat maturzysta nie wybiera opcji ,,Świadectwo ukończenia szkoły (oceny)”.