Drogi Kandydacie,
by pomóc Ci w stworzeniu konta w IRK oraz prawidłowym dokonaniu zgłoszenia, zamieszczamy poniżej kilka ważnych informacji.
Pamiętaj również, by zaglądać na stronę: www.rekrutacja.ue.wroc.pl. A najważniejsze terminy rekrutacji na nasz Uniwersytet znajdziesz pod linkami:
HARMONOGRAM I stopień studiów stacjonarnych
HARMONOGRAM I stopień studiów niestacjonarnych
Trzymamy kciuki! Powodzenia!
Krok 1. Kandydat tworzy konto w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów (dotyczy obywateli polskich).
Krok 2. Po zalogowaniu Kandydat z zakładce „Formularze osobowe” uzupełnia dane w poszczególnych sekcjach. Bardzo ważne jest prawidłowe wprowadzenie danych w sekcji „Wykształcenie średnie”.
I. Jeżeli Kandydat posiada świadectwo dojrzałości wydane po 2005 roku wybiera opcję „Nowa matura/z aneksem (punkty)”, wprowadza pozostałe dane i zatwierdza funkcją „Zapisz”. Pojawi się funkcja „Zapisz i edytuj wyniki egzaminów”, Kandydat zaznacza wszystkie przedmioty zdawane na maturze wraz z ich poziomem. Wyniki matur zostaną pobrane przez Uczelnię z Krajowego Rejestru Matur. W przypadku gdy Kandydat nie wyraził na to zgody (w oświadczeniu o wyborze przedmiotów w szkole średniej) powinien sam wpisać wyniki egzaminu maturalnego.
II. Jeżeli Kandydat posiada świadectwo dojrzałości wydane przed 2005 r. (tzw. „starą maturę”) wybiera opcję „Stara matura (oceny)”, wprowadza pozostałe dane i zatwierdza funkcją „Zapisz”. Pojawi się funkcja „Zapisz i edytuj wyniki egzaminów”, Kandydat zaznacza wszystkie przedmioty zdawane na maturze wraz z ocenami.
UWAGA: Kandydaci, którzy nie zdawali na egzaminie dojrzałości (matura) matematyki zobowiązani są do wyboru spośród przedmiotów w formularzu matematyki (bez uzupełniania wyników) oraz załączenie skanu świadectwa dojrzałości (matura przed 2005 r.) lub świadectwa ukończenia szkoły średniej (matura po 2005 r.) z wykazem ocen w zakładce: Zgłoszenia rekrutacyjne → Dodatkowe informacje → Skan świadectwa dojrzałości lub świadectwa ukończenia szkoły (Zapisz i dodaj plik).
Punkty rekrutacyjne z matematyki (świadectwo) zostaną przeliczone przez Komisję Rekrutacyjną.
Krok 3. Kandydat zapoznaje się z ofertą kierunków studiów i dodaje zgłoszenia na wybrane przez siebie kierunki. Nie ma ograniczenia co do ilości zgłoszeń.
Krok 4. Kandydat wgrywa do systemu zdjęcie elektroniczne spełniające wymogi określone na stronie:
https://obywatel.gov.pl/wyjazd-za-granice/zdjecie-do-dowodu-lub-paszportu
UWAGA: Niedopuszczalne jest wgrywanie zdjęć typu „selfie”.
Krok 5. Kandydat wnosi opłatę rekrutacyjną w wysokości 85 zł za każde zgłoszenie. Jeśli Kandydat dokona zgłoszeń na więcej niż jeden kierunek, ale uiści mniejszą liczbę opłat rekrutacyjnych, ustala priorytety opłat (czyli w jakiej kolejności jego złoszenia będą opłacane).